Wednesday 15 August 2012

15 Août - Fête de la Vierge et des idées non vierges

Letters to myself for when I will be 60 years old

Letter 1:
Cher moi-même,
Alors,elle est pas belle la vie?


Letter 2:
Dear myself,
I had planned a boring and quiet life until destiny came knocking  at my door.
Very Good Trip :)


Letter 3:
Dear myself,
No, no, no, no. No yearning please. Sickness? You knew it would be part of the package.
Contrat rempli.
Casse toi maintenant!


Letter 4: A titre posthume
Cher moi-même,
Dommage que tu ne sois plus là, tu aurais drôlement rigolé.
Les absents ont toujours tort.


Letter 5:
Cher moi-même,
Je t'aime malgré tout.

No comments:

Post a Comment

Douze petites minutes

Quatre rues séparent ma maison de C hez Ram où trois pains maison chauds chauds  m'attendent tous les matins: cinq minutes à pieds pour ...